Bewegingstherapie

Home » Bewegingstherapie

Wanneer je last hebt van spierpijn of gewrichtspijn, kan bewegingstherapie de klachten de verminderen of zelfs geheel laten verdwijnen. Bij Fysiotherapie Wilhelminapark in Tilburg bieden wij je professionele bewegingstherapie en aanvullende therapieën aan. Door goed naar je klachten te luisteren en je pijnlijke spieren of gewrichten eventueel te onderzoeken, stelt je fysiotherapeut een persoonlijk behandelplan voor je op.

Bewegingstherapie en aanvullende behandelingen In Tilburg

Afhankelijk van jouw pijnklachten en persoonlijke situatie, bepaalt je fysiotherapeut welke behandelingen voor jou relevant zijn. Heb je bijvoorbeeld last van etalagebenen? Dan is looptraining aangevuld met bewegingstherapie vaak een goede combinatie. Tijdens de bewegingstherapie leer je hoe je pijnloos kan bewegingen en een goede lichaamshouding aanneemt. Hierdoor word je pijn verlicht, of zelfs geheel verholpen, en worden toekomstige klachten voorkomen. Ook oefentherapie kan deel uitmaken van het behandelplan. Heb je vooral klachten tijdens het sporten? Of wil je graag fanatieker gaan sporten, maar twijfel je of dit met jouw klachten mogelijk is? Dan is het wellicht interessant om ook sportfysiotherapie te volgen.

Maak een afspraak

Onze fysiotherapeuten volgen constant bijscholing en luisteren goed naar je klachten. Hierdoor weten zij precies welke behandelingen voor jou geschikt zijn. Wil je meteen een afspraak maken? Vul dan het online contactformulier in of bel naar +31 (0)13 543 58 41. Ook wanneer je vragen hebt over onze behandelingen kan je deze telefonisch aan ons stellen.