Knieklachten verminderen of verhelpen met fysiotherapie

Home » Knieklachten fysiotherapie

Wanneer je last hebt van knieklachten, kan fysiotherapie helpen de pijn te verminderen of deze zelfs geheel laten verdwijnen. Bij Fysiotherapie Wilhelminapark in Tilburg bieden wij diverse therapieën aan waarmee wij jouw knieklachten effectief kunnen aanpakken. Aan de hand van jouw specifieke klachten en situatie, stelt je fysiotherapeut samen met jou een persoonlijk behandelplan op dat kan bestaan uit één of meerdere therapieën.

Allerlei knieklachten aanpakken met fysiotherapie in Tilburg

Heb je last van je knieën tijdens het wandelen of rennen? Ervaar je een stekende pijn of zijn je knieën vaak stijf? Wat voor knieklachten je ook hebt, onze professionele fysiotherapie biedt uitkomst. Knieklachten ontstaan vaak door sportblessures. Je overbelast je knieën of maakt een verkeerde beweging. Tijdens onze sportfysiotherapie behandelen wij jouw overbelaste gewrichten en spieren. Ook leer je dan hoe je pijnloos kan sporten en blessures kan voorkomen. Daarnaast kan je bij ons shockwave therapie volgen. Deze therapie kan helpen beschadigd weefstel in je knieën te herstellen. Wanneer je pijnlijke knieën hebt, kan je verkeerd gaan lopen waardoor je ook last kan krijgen van pezen in je enkels. Ook bij peeslachten kan shockwave therapie helpen.

Maak eenvoudig een afspraak

Blijf niet met je knieklachten lopen, maar neem contact met ons op en krijg professionele fysiotherapie. Maak eenvoudig een afspraak via het online contactformulier of bel naar +31 (0)13 543 58 41. Heb je vragen over onze behandelingen? Ook die kan je telefonisch aan ons stellen.