Een professioneel manueel therapeut in Tilburg

Home » Manueel therapeut Tilburg

Zoek je een manueel therapeut in Tilburg? Kom dan naar Fysiotherapie Wilhelminapark. Al onze manuele therapeuten zijn vakkundig geschoold en volgen regelmatig bijscholing. Hierdoor weten zij precies hoe zij de pijn in je rug of ledematen kunnen verhelpen, of op zijn minst verminderen.

Een bevoegd manueel therapeut in Tilburg

Een manueel therapeut is een fysiotherapeut die een aanvullende opleiding manuele therapie heeft gevolgd. Hierdoor heeft hij of zij extra kennis over de bewegingsmogelijkheden van het lichaam en in het bijzonder die van de wervelkolom. Wanneer je last hebt van rugpijn, kan onze manueel therapeut in Tilburg je dan ook uitstekend helpen. Ook met nekklachten kan je bij hem of haar terecht. De therapeut kan met mobiliserende en manipulerende technieken, beter bekend als ‘kraken’, je spieren en gewrichten versoepelen, waardoor de pijn vermindert of zelfs geheel verdwijnt. Naast manuele therapie kan je bij ons ook dry needling therapie krijgen. Hierbij worden je pijnlijke spieren aangeprikt, waardoor ze ontspannen en de pijn efficiënt wordt aangepakt.

Ontvang een persoonlijk behandelplan

Heb je last van een pijnlijke rug of ledematen? Blijf er niet mee rondlopen, maar maak een afspraak met een manueel therapeut in onze praktijk in Tilburg. Hij of zij vertelt je precies welke behandelingen voor jou relevant zijn en stelt een persoonlijk behandelplan voor je op. Ben je geïnteresseerd? Maak dan meteen een afspraak via het online contactformulier of bel naar +31 (0)13 543 58 41.