Peesklachten

Home » Peesklachten

Peesklachten kunnen erg vervelend zijn. Je ervaart vaak pijn en hebt moeite met bewegen. Bij Fysiotherapie Wilhelminapark in Tilburg kunnen wij met diverse therapieën je klachten verhelpen of op zijn minst verminderen. Kom langs en laat een persoonlijk behandelplan door jouw therapeut opstellen.

Peesklachten behandelen met diverse therapieën in Tilburg

Een pees is een verbinding tussen een spier en een bot. Pezen dragen spieractiviteiten over op botten, waardoor je soepel kan bewegen. Door verschillende redenen kan je last hebben van je pezen. Zo kan je ze verrekt hebben of zijn ze beschadigd door een ongeluk of verkeerde beweging. Wat de oorzaak ook is, wij bieden verscheidene therapieën aan waarmee wij je peesklachten kunnen behandelen. Shockwave therapie is een van de mogelijkheden. Door deze therapie kan beschadigd weefsel hersteld worden. Heb je veel moeite met bewegen? Dan kan bewegingstherapie helpen. Ook kan je baat hebben bij specifieke oefeningen die in onze oefentherapie aan bod komen. Tijdens het intakegesprek zal je therapeut je precies vertellen welke behandelingen voor jou relevant zijn.

Jouw klachten behandelen én voorkomen

Wij zijn altijd oorzaak-gericht. Dat betekent dat wij altijd eerst grondig achterhalen waardoor je klachten zijn ontstaan. Zo kunnen wij je de beste behandeling bieden én helpen wij je te voorkomen dat je nog eens last krijgt van dezelfde peesklachten. Heb je vragen over onze behandelingen of wil je meteen een afspraak maken? Neem dan contact met ons op door te bellen naar +31 (0)13 543 58 41 of vul het online contactformulier in.